Lifestyle Change

Unknown-7

Toen ik in Barcelona was in 2013 besefte ik, dat er iets moest gebeuren aan mijn conditie en gewicht. Merkte zelf dat ik te zwaar was. Afstanden lopen ging wel, maar na verloop van tijd begon ik zwaar te ademen.

Toen ik terug was in Nederland heb ik me ingeschreven bij een sportschool. Gewoon 2x in de week bewegen en ik dacht dan ben je er wel. Nou dat heb ik dus verkeerd gedacht. Bewegen alleen is niet voldoende en na verloop van tijd kwam ik er erachter dat het eetpatroon ook aangepast moest worden. Want immers ieder pondje gaat door het mondje.

Vorig jaar oktober(2014) heb ik een personal trainer ingehuurd om mijn doel te halen. Zo begon ik met een startgewicht van 77 kilogram. Hans (mijn trainer) vroeg ook wat ik at, hier gaf ik gewoon antwoord op. Nadat ik hier over na had gedacht, realiseerde ik me dat hier ook heel wat te behalen is.

Dus ik ging hier ook mee aan de slag. Me bewuster worden van wat ik eet en drink. Dit heeft naast het sporten zeker resultaat gehad. Zo eet ik niet meer elke ochtend en middag brood. Dit wissel ik af met een lekker gezonde ontbijtshake in de ochtend en in de middag bijvoorbeeld brood (spelt) of een lekkere gezonde salade. ’s Avonds eet ik normale maaltijd.

Doordat ik bewuster ben gaan eten en door het samen sporten met m’n personal trainer, heb ik al een goed resultaat geboekt. Op dit moment weeg ik 67,7 kilogram. Ik ben er nog niet maar wel op de goede weg! Je kan beter op je eigen manier afvallen waar jij je goed bij voelt, dan dat je te snel wilt.

 

 

10-Commandements-Of-Weight-Loss-Motivational-Quotes